Witam wszystkich.
W tym tygodniu zapraszam do popracowania nad wytrzymałością.
Zrobimy to w bardzo prostej formie. W pozycji wyjściowej deska podpór tułowia na przedramionach (ręce ugięte w łokciach, nogi, tułów i głowa w jednej linii).

1. Pozycja wyjściowa jak wyżej, obie nogi na podłodze.
2. Pozycja wyjściowa jak wyżej, jedna noga na podłodze podpiera tułów, druga noga uniesiona do poziomu bioder.

Staramy się wykonać trzy ćwiczenia z przerwą między nimi(podpór na obu nogach, następnie na jednej nodze i ze zmianą nogi na drugiej nodze).

Czasem wyjściowym będzie 30 sekund. Następnie każdego dnia staramy się przedłużyć czas trwania pojedynczego ćwiczenia o 5-10 sekund. Staramy się to ćwiczenie wykonywać codziennie przez tydzień. Następnie sprawdzimy formę testem.

Trzymam kciuki za systematyczność.
Robert Marcinkiewicz

Witam wszystkich ponownie.
Dziękuję za przesłane wyniki z pierwszej próby, czekam na tych którzy jeszcze nie przesłali swoich wyników !!!
Tym razem proszę o przeprowadzenie testu z drugiego zadania.

Wyglądało to tak:

Ćwiczenie 1 - wyrzuć obie nogi razem w tył x 10 powtórzeń.
Ćwiczenie 2 - wyrzuć jedną nogę w tył, a następnie podskokiem w podporze zmień nogę x 10 powtórzeń na jedną nogę.
Zwróć uwagę aby tułów utrzymywać prosto a nogi pracowały w pełnym zakresie ruchu.
Ćwiczenie 3 - wyrzuć nogę w bok, drugą zostaw w przysiadzie podpartym i podskokiem w podporze wykonaj zmianę nogi x 10 powtórzeń na nogę.

Test: wykonaj każde zadanie w czasie 30 sekund, policz ilość powtórzeń i prześlij wyniki.

Jeśli wykonywaliście to ćwiczenie w ramach ćwiczeń nie napotkacie żadnych trudności.

Trzymajcie się 

Robert Marcinkiewicz
Witam wszystkich.

Mam nadzieje że jesteście w dobrej kondycji ogólnej. Spróbujemy to sprawdzić.
Pamiętacie pierwszą część mojej propozycji Poruszaj się ćwiczenie które nazywamy 3-2-1 (30 brzuszków, 20 przysiadów, 10 pompek).
Zadanie będzie polegało na wykonaniu tych prób na czas.

Liczycie ilość powtórzeń mierząc czas próby. Próbę można powtórzyć 2,3 razy.Podajemy najlepszy wynik.
1. Pompki - 15 sekund
2. Przysiady - 60 sekund
3. Brzuszki - 30 sekund
Po wykonaniu zadania prześlijcie wyniki na rmarcinkiewicz (at) op.pl lub sms. Miłej zabawy.


Trzymajcie się i ruszajcie.
Pozdrawiam trener
Robert Marcinkiewicz
tel 506 043 273
Witam wszystkich ponownie.
Mam nadzieję że udało się wam zrealizować moją poprzednią propozycję.
W tym tygodniu proponuję kolejny zestaw ćwiczeń, które można wykonać w domu. Samodzielnie bądź z rodziną.
Rozpoczynamy od rozgrzewki jak wcześniej, ćwiczenia ogólne które możecie nieco zmodyfikować lub zastąpić innymi.
Zróbcie 12 ćwiczeń po 15 powtórzeń (4 na ręce, 4 na nogi, 4 na tułów)

Następnie jako główne zadanie ćwiczenie które nazywamy wykop (pozycja do ćwiczenia to podpór przodem jak do pompki).
Ćwiczenie 1 - wyrzuć obie nogi razem w tył x 10 powtórzeń.
Ćwiczenie 2 - wyrzuć jedną nogę w tył, a następnie podskokiem w podporze zmień nogę x 10 powtórzeń na jedną nogę.
Zwróć uwagę aby tułów utrzymywać prosto a nogi pracowały w pełnym zakresie ruchu.
Ćwiczenie 3 - wyrzuć nogę w bok, drugą zostaw w przysiadzie podpartym i podskokiem w podporze wykonaj zmianę nogi x 10 powtórzeń na nogę.
Powtórz całe zadanie trzy razy.
I jeśli oczywiście sytuacja na to pozwoli wyjdźcie na spacer, lekki truchcik.
Może być inna aktywność np.: rolki, rower, hulajnoga.
W trakcie aktywności na zewnątrz zachowajcie szczególną ostrożność związaną z zagorzeniem zakażeniem koronawirusem.

Pozdrawiam wszystkich.
Robert Marcinkiewicz

Witam wszystkich!


Jeśli udało się wam odgruzować ze wszystkich zadań przesłanych przez nauczycieli przedmiotów ogólnych, to poruszajcie się. Możecie to zrobić również pomiędzy tymi zadaniami.
Ważne, aby miarę systematycznie, najlepiej codziennie przeznaczyć ok 45 min.
Na początek rozgrzewka. Zapewne pamiętacie najprostsze ćwiczenia ogólne tj. krążenia, wymachy, skłony, skrętoskłony, przysiady, wyskoki, wykopy itd.
Zróbcie 12 ćwiczeń po 15 powtórzeń (4 na ręce, 4 na nogi, 4 na tułów).
Następnie jako główne zadanie ćwiczenie które nazywamy 3-2-1 (30 brzuszków, 20 przysiadów, 10 pompek). 2 - 3 x w ciągu całego dnia.
I, jeśli oczywiście sytuacja na to pozwoli wyjdźcie na spacer, lekki truchcik.
Może być inna aktywność np.: rolki, rower, hulajnoga.
W trakcie aktywności na zewnątrz zachowajcie szczególną ostrożność związaną z zagrożeniem zakażeniem koronawirusem.
Zaproście do wspólnych ćwiczeń domowników.

Pozdrawiam wszystkich

Robert Marcinkiewicz

Rozpoczęło się zgrupowanie zimowe w Nowym Targu. Zawodniczki i zawodnicy Drukarza i Hubertusa przygotowują się do sezonu 2020. Zapraszamy do oglądania stale pojawiających się nowych zdjęć.

1 i 2 lutego w Teresinie rozegrano XI Międzynarodowy Memoriał Karola Hibnera. Na podium w kategorii juniorów stanął Maciej Michalak.

19 stycznia w Białymstoku rozegrano II Rundę I Zimowego Pucharu Polski Masters. Reprezentowali nas Anna Świeczak, Tomasz Chmielak, Gaweł Kucowski i Andrzej Trejman.

19 stycznia zorganizowaliśmy kolejne zawody dla najmłodszych łuczniczek i łuczników. poniżej prezentujemy wyniki rywalizacji.

Młodziczki na zawodach w Teresinie.

Dziś zakończył się II Halowy Turniej Łuczniczy w Teresinie, w którym brali udział młodzicy i juniorzy z mazowieckich klubów łuczniczych, w tym również nasi.

Od 1 stycznia PZŁucz ujednolica przepisy odnoszące się do wielku zawodniczek i zawodników w kategorii juniora młodszego z przepisami WA. Od tego roku startujący w tej kategorii wiekowej będą mieć od 15 do 17 lat (a nie 16 i 17, jak dotychczas).

15 grudnia w Teresinie rozegrano Halowy Turniej Łuczniczy, zawody inaugurujące obecność łuczników na nowej hali łuczniczej LKS Mazowsze Teresin. Na podium tych okręgowych zawodów dla młodzików i kadetów nie zabrakło naszych reprezentantów.

Hanna Talarowska i Maciek Tomiczak stanęli na podium po zakończeniu Łuczniczych Zawodów Mikołajkowych Dzieci. Turniej rozegrano 14 grudnia w Warszawie, organizatorem był WKS Orkan Żoliborz.

23 i 24 listopada zawodnicy naszej Sekcji brali udział w rozgrywanych w Radomiu ogólnopolskich zawodach halowych: XIII Memoriale Józefa Trześniewskiego w łucznictwie klasycznym.

Maciej Huszcz wynikami w drugiej połowie sezonu 2019 wywalczył sobie miejsce w Kadrze Narodowej na I półrocze roku 2020!